Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$5 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
$5 USD / hora
Aquí son las 12:12 p. m.
Se unió el marzo 30, 2022
0 Recomendaciones

Cesar H.

@Howell17

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$5 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
$5 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Customer Service Representative

Experienced and dedicated professional with a proven track record in providing exemplary customer service and support across various industries. Possessing a strong background in BPO work, including technical support, process execution, and customer advocacy, coupled with a commitment to excellence and continuous improvement. Skilled in managing customer relationships, resolving issues promptly, and ensuring adherence to quality standards. Demonstrated ability to thrive in fast-paced environments while delivering exceptional results. Seeking opportunities to leverage my expertise as a Sales and Customer Support Representative to drive customer satisfaction and contribute to organizational success.

Contacta Cesar H. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Portafolio

10667968
10667967
10667968
10667967

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Engineer

Movate Philippines Inc
nov 2023 - may 2024 (6 meses, 2 días)
At Movate Philippines Inc., as an Engineer in the Service Desk – Technical Support, I managed incoming calls from customers seeking assistance with EFTPOS Card Machines. I ensured prompt and courteous resolution of inquiries, adhering to Best Customer Practices (BCP) guidelines. Additionally, I troubleshooted various issues related to EFTPOS machines, including connectivity problems, errors, and hardware replacements, while meticulously maintaining records of interactions and resolutions.

Process Executive

Infosys BPM Limited Philippines
oct 2022 - oct 2023 (1 año)
During my tenure at Infosys BPM Limited Philippines as a Process Executive in Volume Licensing – Data Entry, I diligently maintained databases by accurately inputting and updating customer and account information. I ensured data integrity by meticulously verifying and sorting source data before entry, prioritizing entries based on urgency, and meticulously reviewing source documents to rectify any discrepancies.

Customer Service Advocate

Sutherland Global Services
abr 2021 - oct 2022 (1 año, 6 meses)
As a Customer Service Advocate at Sutherland Global, I provided courteous assistance to gas service customers, explaining billing details and facilitating smooth service transitions. I coordinated technician visits, ensured exceptional service, and maintained accurate records.

Educación

BSBA - HRDM

Philippines 2016 - 2018
(2 años)

Contacta Cesar H. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.