Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$12 USD / hora
Bandera de UNITED KINGDOM
$12 USD / hora
Aquí son las 7:35 p. m.
Se unió el marzo 13, 2018
0 recomendaciones

Alan B.

@beestonitworks

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$12 USD / hora
Bandera de UNITED KINGDOM
$12 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

IT Support, Web and Android Developer

I am a skilled IT professional that has gained experience in IT Support and dealing with customers by working for a MSP. I am experienced in gathering information from a customer regarding an issue, troubleshooting an issue and resolving. I am a very self motivated, detail orientated and organised individual who provides prompt and effective results. A long with the exceptional support I can provide I am skilled in web development, providing efficient and visually compelling web content. I am a quick learner and can put to use newly learned skills effectively and efficiently. I am reliable and flexible to meet customers needs.

Contacta Alan B. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Portafolio

4075336
4075332
4075329
4065225
4075336
4075332
4075329
4065225

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Deployment Engineer

Wanstor
jun 2017 - sept 2017 (3 meses, 1 día)
• Deployment of system software onto various devices • Configuring of hardware devices to a specific specification, defined by the client’s requirements. • Liaising with clients define the end-users requirements • Creation of deployment procedures • Working on multiple projects at once; having an adaptable approach; working to tight deadlines; managing my own work load and prioritising projects were all required in this role

Service Desk Analyst

Wanstor
jul 2014 - dic 2015 (1 año, 5 meses)
• Logging calls into the Service Desk from over 90 clients with approximately 1000 users, taking 15-25 calls per day • Providing onsite support internally, and for external clients • Monitoring and resolving of clients network issues • Monitoring and maintenance of clients’ servers including remote management. • Software used: SupportWorks, Argus, TeamViewer, Active Directory, Microsoft Exchange, Office 365, DHCP, and DNS

Educación

Computer Science (Networks)

University of Kent, United Kingdom 2012 - 2016
(4 años)

Contacta Alan B. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.