Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$5 USD / hora
Bandera de INDONESIA
bekasi, indonesia
$5 USD / hora
Aquí son las 10:59 a. m.
Se unió el octubre 15, 2018
0 recomendaciones

Hana Mariana A.

@hanamargg

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$5 USD / hora
Bandera de INDONESIA
bekasi, indonesia
$5 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Accounts and Administration

I am 29 years old and I am a second year student of bachelor in Accounting. I have progressed through some positions such as Administration (Personal Assistant), Data Entry, Finance and Accounting. I am fast when meeting the deadline, hard worker and can be trusted.

Contacta Hana Mariana A. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Admin & Accounts

PT U Sun International (Kromax South Asia Pte Ltd)
ago 2017 - Presente
JOB DESCRIPTION : • Working with spreadsheets, Accounts Payable/ Accounts Receivable ledger and journals. Making data entries into ERP system. • Prepare invoices for customer, follow up on clients’ payments and attending to enquiries from vendors • Prepare VAT, Bank Reconciliation and payments • Prepares financial reports by collecting and analyzing information; preparing balance sheet, profit and loss statement, and other reports. • Any other ad-hoc accounts and admin duties as assigned.

Admin Accounting & Finance

PT Panen Auto Sejahtera
abr 2013 - jul 2017 (4 años, 3 meses)
JOB DESCRIPTION : • Office Administration : Dealing with telephone and email enquiries, prepare correspondence [word processing, letter writing], filling data, data processing • Admin Accounting : Journal entries and support supervisor accounting prepare Yearly Tax Report • Admin Finance : Prepare Invoice & Receipt for customers. Prepare payment, Bank/ Cash Payment (Voucher), manage petty cash, account receivable & account payable, filling and data updating, reconcile bank statement

Personal assistants (Secretary)

Paramount
jun 2012 - feb 2013 (8 meses, 1 día)
JOB DESCRIPTION : • Making appointments, booking travel arrangements and accommodation when necessary • Replying to emails, faxes and post. Dealing with correspondence and phone calls • Organising and attending meetings • Typing, compiling and preparing reports, presentations and data entries • Managing databases and filing systems. Implementing and maintaining procedures/administrative systems • Prepare sales quotations if necessary

Educación

Bachelor Degree

Universitas Bina Nusantara, Indonesia 2018
(Menos de un año)

Contacta Hana Mariana A. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado

Certificaciones

us_eng_1.png US English 1 75%
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.