Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$20 USD / hora
Bandera de MEXICO
huixquilucan, mexico
$20 USD / hora
Aquí son las 9:22 p. m.
Se unió el agosto 6, 2008
0 recomendaciones

Carlos G.

@infra1010

5,0 (1 comentario)
0,7
0,7
0%
0%
$20 USD / hora
Bandera de MEXICO
huixquilucan, mexico
$20 USD / hora
100 %
Trabajos finalizados
100 %
Dentro del presupuesto
100 %
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Professional Translator

Hello there, I have experience in translating from Spanish to English. I have translated text before from Spanish to English and vice-versa. Please consider me for doing this project. Thank you,

Contacta Carlos G. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
Mostrando 1 - 1 de 1 reseñas
Filtrar reseñas por:
5,0
$22,94 USD
He was great!!!
Virtual Assistant
U
Bandera de Uche O.
@uojeh
hace 15 años

Experiencia

Systems Engineer

TechGroup
dic 2012 - Presente
• Providing 1st and 2nd line technical support • Handling incoming incidents via the phone / e-mail promptly and effectively. • Diagnosing and resolving a wide range of technical issues over the phone.

Deskside Support Analyst Engineer / Team Lead

PEROT SYSTEMS
ene 2008 - ene 2009 (1 año)
o Troubleshoot IM's (Incident Management) tickets generated by desktops and servers with its documentation. o Monitored and resolve critical applications. o Monitored desktop performance and servers where I provided feedback to the customer. o Created CM's (Change Management) and performed monthly patch deployment to more than 200 desktop machines. o Tested patches before deploying them on a testing environment. o Created reports of IM's(Incident Management) generated o Created sup

Bilingual Technical Support Analyst II

GETRONICS GSC
may 2005 - ene 2008 (2 años, 8 meses)
o Received calls and opened tickets for technical support incidents to resolve hardware, software, dial-up, broadband, wireless issues, VPN, critical applications, etc. o Created support documentation for troubleshooting and procedures for T1s analyst to follow. o Assisted and guided T1s analyst within their daily duties. o Follow up on solutions on all tickets opened by end users and on the unsolved T1 analyst incidents. o Created reports o Provide assistance to customers with SAP Basis such as passwo

Educación

Bachelor

El Colegio de México, Mexico 2002 - 2004
(2 años)

Computer Science

Mexico 1999 - 2002
(3 años)

Calificaciones

MCDST

Getronics
2008
Microsoft Certified Desktop Support Technician (MCDST)

Contacta Carlos G. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado

Certificaciones

vworker.png Foundation vWorker Member
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.