Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$100 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
mabalacat, philippines
$100 USD / hora
Aquí son las 2:25 p. m.
Se unió el diciembre 1, 2017
0 Recomendaciones

Karen Z.

@khayezapata

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$100 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
mabalacat, philippines
$100 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Market research, Browsing, Reading, customer support, Email handling, Good in Problem Solving

I am highly adaptable to change. I’ve always considered myself to have a very strong work ethic. I am committed to doing whatever it takes to meet deadlines. And I have excellent interpersonal skills and excel in dealing with clients and problem Solving.

Contacta Karen Z. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Account Manager

Macrologic Diversified Technologies Inc
mar 2016 - Presente
Responsibilities  Report directly to the Regional Sales Manager.  Maintain monthly sales achievement and reach not lower than 100% of the annual target.  Develop, establish and maintain at least 25 active accounts monthly.  Submit call report every first day of the week.  Continue to improve product knowledge, product positioning and solution selling in line with the company’s total solution strategy.  Spend at least 60% of working time on client engagement meetings

Consumer Sales Admin and Telesales

Converge ICT solutions (Comclark)
oct 2014 - mar 2016 (1 año, 5 meses)
Responsibilities  Informing Clients about any news, promos of Internet and Cable TV  Handling Sales Agents  Process sales Agent’s applications  Encoding applications  Verifying applications, informing client about the contract, agreement of the service (Internet and Cable TV).  Checking the information of the clients.  Process Agent’s weekly Commission of all Area Business Unit  Generate reports from IBAS system in assisting the data needs of Regional Head

Treasury Assistant

Ace Hardware Philippine Inc.
mar 2011 - abr 2012 (1 año, 1 mes)
Responsibilities  Vault custodian  Handling petty cash fund  Handling cash and check sales from cashiers.  Preparing daily Cash and cheques collection reports.  Responsible of releasing cash expense such as transportation sudsidy, refund, reimbursement, and other collections.  Replenish Petty Cash Fund.  Deposit cash and cheque sales to bank.

Educación

Bachelor in Science Business Administration

University of the Assumption, Philippines 2004 - 2009
(5 años)

Contacta Karen Z. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.