Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$10 USD / hora
Bandera de HUNGARY
budapest, hungary
$10 USD / hora
Aquí son las 10:25 a. m.
Se unió el septiembre 11, 2017
0 recomendaciones

Anna S.

@shahbazyananna

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$10 USD / hora
Bandera de HUNGARY
budapest, hungary
$10 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

People's person

I am a young and motivated individual, who is ready to help you with your needs. I'm positive and energetic. Also, I always smile :)

Contacta Anna S. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Executive Assistant and Armenian HR Association Coordinator

Cascade People and Business
abr 2018 - ago 2018 (4 meses, 1 día)
Coordinate executive communications, including taking calls, responding to emails and interfacing with clients Prepare internal and external corporate documents for team members and industry partners Schedule meetings and appointments and manage travel itineraries Maintain an organized filing system of paper and electronic documents Uphold a strict level of confidentiality Develop and sustain a level of professionalism among staff and clients

Customer Support Specialist

Bluee International Calling application
ago 2017 - abr 2018 (8 meses, 1 día)
Job Responsibilities • Manage large amounts of incoming calls • Generate sales leads • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution

Carrier Relations Manager

Telasco Communications Ltd.
jun 2017 - abr 2018 (10 meses, 1 día)
Job Responsibilities • Own and manage vendor relationship, escalations and all contract negotiations for assigned carriers. • Functions as a single point of contact for vendor issue resolution. Leads efforts to research and resolve issues/concerns for vendors with assigned internal and external customers. • Leads Vendor Management/Managed Services team for new product implementation project teams. Leads efforts in emerging technologies to ensure vendor understands the change in the marketplace.

Educación

Business and Diplomacy

International Business School, Hungary 2018
(Menos de un año)

Contacta Anna S. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado

Certificaciones

us_eng_1.png US English 1 75%
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.