Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$7 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
sorsogon city, philippines
$7 USD / hora
Aquí son las 10:43 a. m.
Se unió el octubre 19, 2018
0 Recomendaciones

Alvin J.

@alvinejordan

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$7 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
sorsogon city, philippines
$7 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Customer Care Specialist

Entrepreneur with 4 years in business leadership. Experienced in all aspects of business formation, operation, finance and management. Seasoned Customer Care and Sales Specialist with 10 years of broad range expertise in customer relations management, complaint handling & resolution, training and development, coaching and counseling, front-end supervision, performance analysis, action planning, sales margin improvement and customer satisfaction. Results driven, innovative, analytical and problem-solver using creativity and resourcefulness to overcome organizational obstacles to deliver profitable results.

Contacta Alvin J. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Owner

Tranquilo Spa
jul 2014 - may 2018 (3 años, 10 meses)
• Philippine Social Media Star Brand Awards recipient as the 2017’s Most Outstanding Spa in recognition of its exceptional usage of Social Media platform to positively impact the society and the consumers. • Directs all organizational operations and objectives to maximize productivity and returns.

Senior Customer Care Professional and Team Lead Internship

American Express US (HGS Philippines)
oct 2007 - jul 2014 (6 años, 9 meses)
• Provides mentoring to new hires maintaining certification rate at 100%. • Provides floor management administration to bottom performers causing increased performance by 50%. • Monitors customer servicing calls to ensure flawless servicing execution eliminating to 0% instances of rude behavior and sales falsification and reducing site average handling time by 20%.

Subject Matter Expert and Team Quality Expert

American Express US (HGS Philippines)
dic 2005 - oct 2007 (1 año, 10 meses)
• Spearheaded multiple operational remote activities requiring immediate attention and metrical improvement including Sales, Conversion and Offer Rate, Average Handling Time , Customer Satisfaction Surveys, and Health of Compliance. • Performed random small group performance analysis, strategic planning and coaching on Customer Satisfaction survey bottom performers and measured results. • Brained and implemented successful incentive programs.

Educación

BS Chemical Engineering

University of Santo Tomas, Philippines 2000 - 2004
(4 años)

Contacta Alvin J. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado

Certificaciones

preferredfreelancer-1.png Preferred Freelancer Program SLA 1 97%
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.